حــــــــــــــــــــــــــس غــــــــــــریب

حــــــــــــــــــــــــــس غــــــــــــریب
اینــــــــــــــــــجا هــــــــــــمه چـــــــــــی در همــــــــــــــــــــه

لطفا برای ما نظر بزارید*به اخر وبلاگ هم توجه کنید*با تشکر مدیریت وبلاگ
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:دلم گرفته ( مطلب - اهنگ - عکس - اس ام اس ) , توسط محمد.راد

دلم گرفته .... خیلی دلم گرفته .... انگار اسمان ابریست و باران نمی بارد ... انگار این بغض لعنتی نمی خواهد بشکند ... وای از دست چشمهایم وای از دست اشکهایم  ارزو به دل مانده ام کسی در پی من نیست و خیلی وقت است تنها مانده ام نمی گویم از تنهایی خویش تا کسی دلش به حالم بسوزد نمی گویم از دردهای خویش تا کسی دلش به درد اید  من که می دانم کسی نمی نشیند به پای درد و دل هایم اینک دارم با خودم درد ودل می کنم  دلم گرفته ... رنگ و بویی ندارد برایم این لحظه ها .. حس خوبی ندارم به این ثانیه ها ... میدانم کسی نمیخواند غمهایم را  میدانم کسی نمیشنود حرفهایم را  حتی اگر فریاد هم بزنم کسی نگاه نمیکند دیوانه ای مثل من را ... میدانم کسی در فکر من نیست تنها هستم و کسی یار و همدمم نیست میمانم با همین تنهایی و تنها میمیرم تا ابد همین دستهای غم را میگیرم .......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 545
بازدید کل : 19580
تعداد مطالب : 811
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

*

*

ســـــــــــــــتاره شب

*

لینکدونی بیا لینک کن

*

بازی \

*

*** *** *** *** *** *** ***
*** *** *** ***

فال عشق

*** ***
*** ***

تبادل لینک

- تبادل لینک *** تبادل لينك سه طرفه - تبادل لينك هوشمند *** تبادل لينك - تبادل لينك رايگان *** *** ***
Up Page
***
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
*** *** *** *** ***
استخاره آنلاین با قرآن کریم

*** ****

تعبیر خواب آنلاین

****
فال امروز
 ***
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک